Iz ptičije perspektive
Skoro, pa završeno: Ovako izgleda gradnja mosta Svilaj i dio autoputa kod Odžaka
Izgradnja ove dionice koštala je 69,2 miliona eura sa PDV-om, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicione banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant i vlastitih sredstva JP Autoceste FBiH
Svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak dugoj 10,7 km su završeni. Ova dionica je strateški važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu saradnju i bolju komunikaciju s EU. Do završetka izgradnje mosta Svilaj i graničnog prijelaza ovaj dio je pušten na korištenje lokalnom stanovništvu. Najsjevernija tačka koridora će znatno rasteretiti saobraćaj u Odžaku, ali da će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj, saopštili su iz Autocesta FBiH.
Izgradnja ove dionice koštala je 69,2 miliona eura sa PDV-om, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicione banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant i vlastitih sredstva JP Autoceste FBiH.
Radovi na ovoj dionici započeli su u septembru 2013., a izgradnja je bila podijeljena u dvije faze zbog uslovljenosti od završetka izgradnje mosta preko rijeke Save kao i graničnog prelaza Svilaj.
Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konsultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španije.
Na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.
Iako završena, dionica autoceste Svilaj – Odžak, još uvijek neće biti otvorena za puni saobraćajni profil. To će se desiti tek kada budu okončani radovi na mostu i graničnom prelazu Svilaj.
Autoceste FBiH su objavile video u kojem se iz zraka može vidjeti napredak radova, te izgled dijala autoputa A1 između Save i Odžaka.