Apple
“Zagrižena jabuka” više neće biti ista (VIDEO)
Sa novim izdanjem iPhonea za 2019. godinu ljubitelji proizvoda tog brenda dobiće i još jedan “poklon”, koji bi makar simbolički trebalo da predstavlja povratak Applea korijenima
Od kada je Steve Jobs svijetu predstavio prvi iPhone, sjajna jednobojna gricnuta jabuka je globalno postala mnogo prepoznatljiviji simbol, što je ostala i do danas.
To bi, međutim, od ove jeseni moglo da se promijeni, budući da je u pripremi nova verzija logotipa koja bi jabuku trebalo da predstavi u šest boja po kojima je Apple bio poznat u svojim ranim danima.
Takav logo je debitovao sa računarom Apple II, sada već davne 1997. godine. Kompanija je od 1998. počela da se prebacuje na jednobojne logotipove, što je vremenom postalo standard, podsjeća Independent.
Novo izdanje starog logotipa moglo bi ove godine da se nađe na ograničenoj seriji iPhonea, slično seriji Product Red koja iPhone nudi u inače nedostupnim bojama.
Apple inače važi za kompaniju koja nije sklona nostalgiji, ali su i oni izgleda riješili da pokažu interesovanje za sopstvenu historiju, što je rastući trend posljednjih godina.
Apple je, inače, u martu prikazao film koji je u priličnoj mjeri predstavljao referencu na rani Appleov logo i slogan “Think Different”…