Saopćenje za javnost
Odgovor GRAS-a nakon što se u trolejbusu sa putnicima vozio i izmet
U skladu sa propisanim procedurama, u takvim situacijama vozač je dužan vozilo vratiti u garažu na pranje i čišćenje, što je i učinio, poručili su iz GRAS-a
Nakon medijskih natpisa o izmetu koji se nalazio GRAS-ovom trolejbusu odgovorni iz ovog javnog preduzeća su poslali saopćenje za javnost:
“Vozaču trolejbusa koji je sa Dobrinje pošao u 8:50 sati na liniji 103 Dobrinja – Trg Austrije, u Hrasnom putnici prijavili da je na patosu vozila, u blizini zgloba, primjećen ljudski izmet.
U skladu sa propisanim procedurama, u takvim situacijama vozač je dužan vozilo vratiti u garažu na pranje i čišćenje, što je i učinio. Odmah po prijavi, vozač se obratio putnicima i rekao da vozilo mora vratiti u garažu. Međutim, kako je morao ići na Trg Austrije da se okrene, većina putnika nije htjela napustiti vozilo. Vozač se sa Trga Asutrije odmah uputio u garažu, gdje je vozilo očišćeno i oprano, te ponovno uključeno u saobraćaj. Zaista smo sa nevjericom i zgražavanjem primili ovu informaciju, te je ovakvo ponašanje putnika (N.N. lica) za svaku osudu.
U GRAS-a se ne slažu ni sa primjedbama putnika koji se žale na prljavštinu u trolejbusima.
– Ne možemo se složiti sa tvrdnjom da se vozila ne čiste i ne peru kako je to navedeno u tekstu, jer se prije svakog uključenja u saobraćaj izvrši njihovo pranje i čišćenje. Dezinfekcija kompletne unutrašnjosti vozila, vrši se mjesečno, a za te potrebe angažovana je Higijensko-epidemiološka služba Zavoda za zdravstvenu zaštitu radnika u saobraćaju. Što se tiče neprijatnog mirisa u vozilima mi ipak ne možemo uticati na ličnu higijenu putnika koja spada u sastavni dio kulture ponašanja svakog pojedinca, poručili su iz GRAS-a.