fokus na četiri regije
Sony se povlači s velikog broja tržišta pametnih telefona
Sony zauzima mali dio mobilnog tržišta na kojem bilježe velike gubitke, no ne namjeravaju odustati od tržišta, već su najavili promjene i povlačenje s brojnih tržišta
Usprkos lošim prodajnim rezultatima i velikom minusu koji iz godine u godinu ostvaruje odjel pametnih telefona u Sonyju, iz ove kompanije nemaju namjeru odustati od njihove proizvodnje i prodaje. Pametni telefoni neophodni su za portfelj kompanije kojoj je u centru poslovanja zabava, a pametni telefoni su “hardver za zabavu” komentirao je nedavno izvršni direktor kompanije Kenichiro Yoshida, jasno davši do znanja da nastavljaju s razvojem telefona.
No u kompaniji se ne mire sa statusom quo i jasno im je kako trenutan način poslovanja i gomilanje gubitaka moraju promijeniti te je nedavno predstavljen plan za profitabilnost mobilnog odjela tokom sljedećih godina. Kako to obično biva, ovakve najave uključuju otkaze pa tako misle prepoloviti radnu snagu odjela koji razvija telefona, namjeravaju se povući s većine svjetskih tržišta i optimizirati troškove (spominje se rezanje troškova za pola, a nedavno je zatvorena tvornica u Kini).
Tokom izlaganja tog plana okretanja profitabilnosti prije nekoliko dana u Tokyu, iz Sonyja su prikazali kartu regija koje im više nisu u fokusu, odnosno u kojima više neće uopće prodavati telefone ili neće sarađivati s operaterima poput SAD-a, Kine, Indije itd., dok će se fokusirati samo na četiri regije – EU, Japan, Hong Kong i Tajvan.
Plan je da dugoročno kompanija posluje pozitivno i profitabilno na tržištu pametnih telefona, a u tome bi im mogla pomoći situacija s Huaweijem (i, čini se, Honorom) čije je poslovanje u budućnosti ugroženo te se otvara prostor za konkurentske kompanije da se sa svojim telefonima pokušaju izboriti za naklonost kupaca koji bi inače kupili telefone ovih kineskih kompanija.