Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

radikalne promjene

Evo vam dokaz koliko su novi automobili sigurniji

golf 2 (1)

Prema istraživanjima država Evropske unije i organizacije ACEA (Evropsko udruženje proizvođača automobila), od 2001. do 2017. broj poginulih na cestama u Evropskoj uniji pao je s 54.900 na 25.300

Šta se dogodi kad automobil star dvadeset godina frontalno udari u podjednako veliki novi automobil, dobro se vidi na fotografiji ispod.

Frontalni sudar Rovera 100 iz 1997. i Honde Jazz iz 2017. godine pokazuje da su auti napravili nevjerovatan napredak u pogledu sigurnosti.

Prema istraživanjima država Evropske unije i organizacije ACEA (Evropsko udruženje proizvođača automobila), od 2001. do 2017. broj poginulih na cestama u Evropskoj uniji pao je s 54.900 na 25.300. I sve to uprkos tome što se Evropska unija od tada proširila i broj automobila na cestama osjetno povećao. Još bolja situacija je u pogledu zaštite okoliša. Iako su novi automobili s benzinskim i dizelskim motorima stigmatizirani kao jedan od najvećih ekoloških problema današnjice, oni su nevjerovatno čistiji od onih koji su se proizvodili početkom devedesetih godina.

Nivo opasnih dušikovih oksida smanjen je za 92 posto, a čestica za 96 posto do 2014. godine. S obzirom na to da su standardi za ispušne plinove od tada još osjetno postroženi, danas su ti rezultati još i bolji.

54 posto manje poginulih na cestama država Evropske unije bilo je 2017. u odnosu 2001. godinu. U istom periodu je broj vozila na cestama porastao s 200 na 260 miliona.

92 posto su smanjene emisije dušikovih oksida iz novih automobila od 1992. do 2014. godine. Dušikovi oksidi su najotrovniji spoj iz ispuha automobila.

96 posto su pale emisije čestica od 1991. do 2014. godine. Odnedavno i benzinski motori imaju filtere čestica. Čestice čađi mogu dokazano izazvati rak pluća.