Na mjestu gdje su stradale prosvjetne radnice ginulo se i prije, ali dionica “nije opasna”!?
Na dijelu puta o kome Nešić priča postoje dionice po 100 metara bez zaštitnih ograda. Na nekim mjestima, ograde su potpuno provaljene
Putevi RS preventivno nisu reagovali, jer kako kaže direktor ovog javnog preduzeća Nenad Nešić, mjesto nesreće na kojoj su stradale četiri prosvjetne radnice nije bilo označeno kao opasno.
Osim toga, problem Putevima predstavljaju i zakonske procedure.
“Mene su moji saradnici upoznali, da na tom mjestu gdje se dogodila ta nesreća nije postojala prije saobraćajna nesreća. Nismo to mogli da identifikujemo kao opasnu tačku”, kaže Nešić, javlja televizija N1.
Iako se na mjestu gdje se dogodila nesreća u kojoj su stradale četiri prosvjetne radnice nalazi spomen ploča, znak ranije saobraćajne nesreće, Nešić pojašnjava, mjesto nije označeno kao opasno, jer u zadnje tri godine namju podatke o nesrećama na tom mjestu.
“U zadnje tri godine što mi imamo informaciju, koju sam dobio od saradnika, želim da napomenem da se na čelu JP Putevi RS nalazim dvije godine i devet mjeseci. U zadnje tri godine na tom mjestu se nije dogodila saobraćajna nesreća”, pojašnjava direktor Puteva RS.
Na dijelu puta o kome Nešić priča postoje dionice po 100 metara bez zaštitnih ograda. Na nekim mjestima, ograde su potpuno provaljene. No sve, kako kaže Nešić, zbog procedura nije sanirano.
“Mi bismo voljeli najviše da možemo djelovati brže, da izdamo nalog, da se sutra taj nalog riješi. Ali kada mi tako uradimo onda se govori o kršenju procedura”, kaže sagovornik N1.
Putevi su, kaže Nešić izrazili projekat na bazi preporuka koje su prikupljene tokom sprovedbe procedure provjere bezbjednosti saobraćaja. To se sprovodi već duže vrijeme, kaže direktor Puteva RS na dionici M5, granica Republike Srpske-Lapišnica-Ljubogošta-Pale.
“Trenutno je u toku izbor konsultanata koji će izvršiti tehničku reviziju projekta. Jedna od značajnih stavki je postavljanje boljih i kvalitetnijih zaštitnih ograda na dijelu dionice uz koji se proteže rijeka Miljacka”, kaže Nešić.
“Mi to već radimo nekoliko godina, identifikujemo opasna mjesta, postoje kriterijumi da li je neko mjesto opasno, onda mi tome pristupamo”, kaže diektor Puteva RS.
Sada će, kažu iz Puteva, uputiti inženjere na put Sarajevo-Pale, i pokušati što prije riješiti problem koji decenijama predstavlja opasnost za vozače i putnike.
“Želim da izrazim najdublje saučešće porodicama poginulih i kao čovjeku izrazito mi je teško što se ovo desilo. Da mogu da vratim događaje, vjerovatno bih pokušao na sve načine da to spriječim”, zaključio je Nenad Nešić direktor Puteva RS.