Porsche 911 Turbo: Nikad ljepši, nikad brži i nikad skuplji
Turbo motori proširili su se na sve Porsche automobile iz legendarne serije 911, ali samo je jedan pravi 911 Turbo model.
Nakon osvježenog izdanja 911 Carrera modela, njemački proizvođač automobila predstavio je i novo izdanje 911 Turbo i Turbo S verzija. Novi 911 Turbo je malo ljepši, malo brži i malo skuplji.
Vanjske promjene teško će biti vidljive i velikim zaljubljenicima u Porsche. No, Nijemci su dodatno ušminkali obje karoserijske varijante Turbo verzija – coupe i kabriolet.
Redizajnom su obuhvaćeni prednji branik i usisnici, nova LED dnevna svjetla, zadnji branik, stop svjetla i alu naplatci.
Sport Chrono paket je sada standardan kod svih 911 Turbo modela, što uključuje i najveću promjenu u unutrašnjosti, a to je kožni volan preuzet iz Porsche 918 Spydera.
Kožni volan ima tipke za četiri različita načina vožnje – Normal, Sport, Sport Plus i Individual. Osim toga, tu je i Sport Response tipka, pomoću koje se postiže najbolji mogući odaziv motora i mjenjača. Kada se pritisne Sport Response, vozač može računati na dodatno ubrzanje narednih 20-tak sekundi.
One najbitnije promjene dogodile su se ispod poklopca, pa tako 911 Turbo ima 20 KS u odnosu na svog prethodnika.
Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S i dalje pogoni poznati 3,8-litarski šestocilindarski twin-turbo motor s dvostrukom spojkom. Pojačana verzija modela 911 Turbo sada raspolaže s 540 KS (397 kW), dok 911 Turbo S ima 580 KS (427 kW). Pritom oba modela troše nešto manje goriva zahvaljujući preinakama na motoru.
S dodatnom snagom stigle su i poboljšane performanse. Tako 911 Turbo do stotke stigne za 3 sekunde, a 911 Turbo S za 2,9 sekunde, što je za 0,2 sekunde bolji rezultat u odnosu na aktualne verzije.
Novi 911 Turbo će otići do maksimalnih 320 km/h, a 911 Turbo S do 330 km/h.
Nove Porscheove zvijezde stižu u trgovine u siječnju 2016. Najjeftinija verzija, Porsche 911 Turbo Coupe, u Njemačkoj će koštati 174.669 eura.