Atlantic grupa probudila kreativnost na SEMPL festivalu
Atlantic grupa, jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regionu na ovogodišnjem Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila se inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pažnju medijske i stručne javnosti.
Pod headline-om “creative to creative” kreativci i medijski eksperti iz regiona su tokom cijelog dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali i duhovitim opaskama bili u prilici da ponude kreativna rješenja na različite izazove i pitanja.
Kako poljubiti nekoga, a da ga ne dotakneš?, Kako da radim manje, a zarađujem više?, Šta da učinim da me ljudi više vole?, Kako putovati po svijetu, ako imaš posao od 9 do 5?…samo su neke od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu pauzu sa dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffe.
Najzanimljvija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative, a post sa najvećim brojem like-ova osvojio je lijepu nagradu – vikend na Bledskom jezeru.
Uz kreativne razgovore, instalacija je privlačila pažnju i svojim jedinstvenim izgledom, koje je djelo kreativne agencije iz Beograda Whole in one communications, kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanom sofom koja je bila svojevrsna “instalacija u instalaciji” dok su sve promoterke nosile rukom oslikane košulje unijevši dodir umjetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.
“Hrana je emocija i Atlantic grupa sa svojim proizvodima koji su već godinama prisutni u svijesti potrošača i od kojih su mnogi jednostavno postali lovemarks – “brendovi koji se vole” (Smoki, Bananica, Najlepše želje, Argeta, Cockta, Cedevita…) to jako dobro zna.
Želja nam je da našom instalacijom budemo u direktnom, stalnom kontaktu sa našim potrošačima, da razmjenjujemo ideje sa njima, povezujemo se novim kanalima komunikacije.
Ovo je samo prva u nizu aktivnosti koje Atlantic grupa planira da realizuje u narednom periodu na najrazličitijim mjestima i dešavanjima u Sloveniji, ali i šire jer će pop-up instalacija putovati po cijelom regionu, kako bismo bili još bliži našim potrošačima u razmjeni iskustva i doživljaja koje hrana i različiti proizvodi bude.”- izjavila je direktorica centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.