Air India
Uputili izvinjenje putniku koji je u obroku pronašao žohara
Aviokompanija Air India objavila je saopćenje na Twitteru nakon što se pojavila informacija da je jedan od putnika na letu Bhopal-Mumbai u jelu pronašao žohara
Indijska aviokompanija Air India uputila je izvinjenje putniku nakon što se požalio da je u jelu kojim je uslužen u avionu pronašao žohara, javlja Anadolu Agency (AA).
Aviokompanija Air India objavila je saopćenje na Twitteru nakon što se pojavila informacija da je jedan od putnika na letu Bhopal-Mumbai u jelu pronašao žohara.
“Iskreno se izvinjavamo našem cijenjenom putniku koji se suočio s razočarenjem vezano za hranu koja mu je ponuđena u avionu. Air India se trudi da naši putnici budu zadovoljni uslugama”, navedeno je u sapoćenju iz aviokompanije.
“Hindustan Times” je objavio kako je putnik po imenu Rohit Raj Singh Chauhan proteklog vikenda na profilu društvenih mreža objavio fotografiju na kojoj se može primijetiti žohar u hrani.
Air India je i u julu prošle godine uputila izvinjenje putnici Saumya Shetty, koja je s troje djece putovala u “business class” na relaciji New York – Mumbai. Shetty je podijelila fotografiju na društvenim mrežama uz opis da ju je ugrizla stjenica.
Navela je kako joj osoblje nije zamijenilo sjedište iako ih je informisala o problemu s kojim je suočena. Iz aviokompanije su uputili izvinjenje putnici, te istakli kako je u njihovim avionima “obavljena detaljna dezinfekcija”.