Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

domaći tržni lanac

Hoše komerc obilježava 40 godina poslovanja

Hose komerc

Jubilej 40 godina postojanja kompanija će obilježavati tokom cijele ove godine, a predviđen je niz evenata, promotivnih aktivnosti, poklon akcija i prodajnih povoljnosti, i to pod motom “40 godina zajedno – Hoše komerc, mjesto koje volim”

Hoše komerc, domaći tržni lanac sa najdužom tradicijom, ove godine obilježava 40 godina uspješnog poslovanja. Prva trgovačka radnja otvorena je prije 40 godina iz koje je pokrenut cijeli posao sa maloprodajom, a deset godina kasnije osnovan je Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Tokom cijele godine predviđeno je obilježavanje ovog jubileja nizom promotivnih aktivnosti i prodajnih pogodnosti pod motom “40 godina zajedno – Hoše komerc, mjesto koje volim”.

Danas Hoše komerc d.o.o posluje u dva segmenta – trgovina na veliko i malo, i proizvodni segment. Kompanija zapošljava 223 radnika, od čega je veći dio zaposlen u maloprodajnoj mreži. Hoše komerc posjeduje lanac od 9 prodavnica, i sve su na području Kantona Sarajevo.

“Zahvalio bih se prije svega svim radnicima, kupcima, i dobavljačima koji su svih ovih godina davali svoj doprinos da danas obilježavamo 40 godina uspješnog rada. Bez njih ovaj uspjeh ne bi bio moguć. Kada je moj rahmetli otac Mustafa Bozalija kao vrstan i cijenjen trgovac prije 40 godina otvorio prvu trgovinu, nismo mogli ni slutiti da će se priča o Hoše komercu ovako odvijati. Uspjeli smo zahvaljujući povjerenju koje smo izgradili prema našim kupcima i dobavljačima. Očuvali smo tradiciju i danas smo najstariji trgovački lanac u Bosni i Hercegovini. Time vrijednost ovog jubileja prevazilazi okvire kompanije, i postaje značajana za cijeli bosanskohercegovački trgovački sektor”, izjavio je Izet Bozalija vlasnik i direktor Hoše komerca.

On je istakao da je Hoše komerc postao sinonim za kvalitetnu trgovinu koja daje isti prostor i šansu domaćim proizvodima. “To je ono što nas čini posebnim. Kampanja kupujmo domaće kod nas traje od kako smo nastali. Ovaj naš koncept podrške domaćim proizvodima smo prije skoro dvije godine čak i brendirali kroz našu ‘BH. korpu’, kroz koju je prošlo oko 300 artikla, a više od 30 domaćih kompanija dobilo je priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa. Što se tiče poslovanja u prošloj godini, mogu samo kazati da smo zadovoljni i da smo ponovili uspjeh iz dvije prethodne godine koje su bile rekordne“, kazao je Bozalija.

Jubilej 40 godina postojanja kompanija će obilježavati tokom cijele ove godine, a predviđen je niz evenata, promotivnih aktivnosti, poklon akcija i prodajnih povoljnosti, i to pod motom “40 godina zajedno – Hoše komerc, mjesto koje volim”.

Prva Hoše trgovina otvorena je 1979. godine kao dio porodičnog biznisa, deset godina kasnije 1989. osnovana je firma Hoše komerc d.o.o. u Sarajevu. Osnovna djelatnost je trgovina na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, zatim, slastičarstvo, pakeraj i pržionica kafe, kao i distribucija proizvoda. U okviru segmenta trgovine, Hoše komerc posjeduje razvijenu maloprodaju sa brandom Hoše komerc trgovina, i veleprodaju, odnosno distribuciju drugih brandova, kao što je Megle. Drugi segment poslovanja je proizvodnja u okviru koje kompanija razvija liniju proizvoda pod brandovima Bony i Merka. Od prošle godine pokrenuta je i tvornica slastica, jedna od najsavremenijih u regiji.