Svi odlaze
WhatsApp promjenama sam sebi presudio “smrtnu kaznu”
Suosnivači popularne aplikacije, Brian Acton i Jan Koum, već su se oprostili s firmom, a sad je napušta i menadžer Neeraj Arora
Ranije ovaj mjesec WhatsApp je najavio uvođenje reklama u statuse, a sad se zna i kad će taj update ugledati svjetlo dana.
Kako piše Metro, vodeći svjetski autoritet po pitanju WhatsAppa kaže kako zbog najnovijeg updatea “svi odlaze”. Ali to ne znači da korisnici napuštaju aplikaciju – još uvijek – već da neki stariji članovi osoblja napuštaju firmu dok se priprema uvesti nepopularne promjene.
Suosnivači popularne aplikacije, Brian Acton i Jan Koum, već su se oprostili s firmom, a sad je napušta i menadžer Neeraj Arora.
Update kojeg se svi boje zovu se “reklame u statusima” koje će se pojavljivati između novih statusa. Statusi su u suštini WhatsAppova verzija Instagram Storyja ili Snapchat priča, koji korisnicima omogućuju objavu videa, fotografija ili gifova koji nestaju nakon 24 sata.
Iz Facebooka kažu kako trenutno 450 miliona korisnika WhatsAppa koristi statuse, dok aplikacija ukupno ima oko 1,5 milijardi korisnika.
Ta vijest potaknula je Twitter stranicu WABetaInfo, servis koji analizira rane verzije WhatsAppovog koda na tvit: “Čini se kako svi napuštaju WhatsApp prije reklama u statusima.”
“Još jedan: Nakon Jana i Briana (suosnivači), Neeraj Arora (business executive) napušta WhatsApp”, dodali su.
Reklame će se početi pojavljivati u statusima od početka 2019. godine, prema riječima Briana Actona, koji kaže kako je to jedan od razloga zbog kojeg je napustio tvrtku.
U intervjuu za Forbes ranije ove godine rekao je kako ga “targetirano reklamiranje čini nesretnim”. “Izgradite to jednom, radi u svim zemljama. Ne treba vam sofisticirana vojska za prodaju. To je jako jednostavan posao. Facebook predstavlja skup poslovnih praksi, etičkih načela i pravila s kojima se ne moram nužno složiti”, rekao je.