FARMA II
Za poljoprivrednike tuzlanske regije održana radionica o brendiranju proizvoda
Iz USAID/Sweden FARMA II Projekta su izrazili uvjerenje da ovakvi koraci donose unapređenje vlastitog dizajna
Kako bi unaprijedili grafički dizajn i marketing, USAID/Sweden je u okviru projekta FARMA II za poljoprivrednike tuzlanske regije upriličio trening i radionice kojima je prisustvovalo više od 30 kompanija i poljoprivrednih organizacija.
Učesnici radionice, čiji je domaćin bila Kantonalna privredna komora Tuzla, imali su priliku upoznati se s različitim informacijama i dobiti savjete iz oblasti marketinga, grafičkog dizajna, brendiranja proizvoda, etikete i pakovanja poljoprivrednih proizvoda.
Iz USAID/Sweden FARMA II Projekta su izrazili uvjerenje da ovakvi koraci donose unapređenje vlastitog dizajna i bolje razumijevanje svih procesa vezanih za dizajn, kao i razumijevanja drugih pitanja iz oblasti marketinga.
– Poseban naglasak je stavljen na potencijalnu saradnju sa vanjskim dizajnerima i upute firmama kako da vode ovaj proces i izvuku maksimalnu vrijednost iz uloženih sredstava, ali će biti date i određene smjernice za dizajnere amatere – saopćeno je iz FARME II.
Predstavnica „Farme Milo“ Maja Mitrović je rekla da će joj radionica privukla pažnju zbog predstojećeg redizajna koji planira aplicirati.
– Svakako, želimo saznati sve o inovacijama, iskustvu drugih, te mišljenja stručnjaka. Ovakve prezentacije donose nam novo znanje potrebno za budući rad – istakla je Mitrović.