Bugarski kandidati na izborima postali hit na društvenim mrežama
Kandidati na lokalnim izborima u Bugarskoj apsolutni su hit na društvenim mrežama. Pogled na njihove plakate odaje dojam da ih je radio najkreativniji scenarist čuvenih ‘montipajtonovaca’, piše Blic.
Elena Dobromirova Trifonova ozbiljnim pogledom s plakata i šik frizurom iz osamdesetih godina poručuje svojim glasačima da zaokruže broj 12.
Antoaneta Lazarova, vremešna gospođa s avangardnim stajlingom želi da biti lokalna čelnica Gaganice, a predstavlja stranku BSP.
Njen program nije bitan, upadljiva frizura i šminka osigurali su joj status heroine društvenih mreža.
– Svjesna sam da moja frizura nije moderna, ali to je nešto na što sam navikla i s čim se osjećam dobro. Ne planiram je mijenjati. Svakoga jutra ustajem ranije da bih je stigla napraviti – rekla je Lazarova
Stojan Tončev, spasitelj od korupcijske hobotnice koja terorizira bugarsko Pomorje, odlučan je u namjeri da se mačem obračuna s tim čudovištem. Slogan mu je veoma inovativan: ‘Ne može da ne može’.
Tradicija je nešto što se ne može zaobići, a dio nje svakako su dobre stare vunene čarape. Upravo na etiketi jedne od takvih odlučila se oglašavati Marija Balkčijeva.
‘Ovo je vrijeme paklenih vozača’, možda bi bio adekvatan slogan modernog ‘bajkera’ Dimitra Kisova.
Šta još izvode bugarski kandidati na društvenim mrežama procijenite sami.