Počeo drugi Sarajevo Marketing Summit
U organizaciji InAcademy i Finance Academy danas je počeo drugi Sarajevo Marketing Summit na kojem prisustvuje više od 450 učesnika, a centralna tema je novi marketing.
Cilj Summita je da se ukaže na važnost inovacija, trendova i novog marketinga u današnjem digitalnom svijetu, rekla je direktorica In Academy Samira Muratović. Ona je istakla važnost ove konferencije koja se organizuje već drugi put u Sarajevu, a dokaz uspjeha je i prepuna sala Kongresnog Cetra Terme Ilidža.
– Sada smo mnogo jači jer je broj prisutnih dokaz da smo uspjeli, izjavila je Muratović, i otvorila današnju konferenciju.
Tatjana Pogačnik, koja dolazi u ime Finance Academy istakla je da se ekonomija danas suočava sa brojim izazovima te da nam tehnologija pomaže da se izborimo s njima. Vrijedi nam uhvatiti budućnost kako ona ne bi uhvatila nas.Pažnju moramo usmjeriti na kupca, a ako želimo vidjeti budućnost moramo znati kako će se kupac ponašati, rekla je Pogačnik.
O DNA potrošača u 2020. i kako će se to odraziti na marketare, govorio je Nicol Kfuri, konsultant, profesor i direktor Kfuri Consulting-Training-Networking.
Kfuri na ovogodišnjoj konferenciji predstavlja trendove koji su obilježili cijeli svijet i koje današnji učesnici mogu iskoristiti kako bi poboljšali poslovanje. Prema njegovim riječima, svaki proizvod ima mogućnost da od standardnog postane premium.