Sprind: U prvih devet mjeseci rast prodaje za 20 posto
Sarajevska prehrambena industrija Sprind d.d. Sarajevo proizvela je u prvih devet mjeseci ove godine skoro 410 tona hrane više nego u istom periodu 2014. godine. Jufke, kao najprepoznatljiviji brend Sprinda, bilježe najveći rast prodaje. Samo u septembru 2015. godine prodaja je bila 15% veća u odnosu na septembar prošle godine.
„Ovaj rezultat ostvarili smo zahvaljujući razgranatoj prodajnoj mreži i kvaliteti kako pekarskih tako i drugih proizvoda. Ove godine Sprindovi proizvodi se distribuiraju na više od 90 novih prodajnih mjesta u BiH. Trgovci sve više traže naše jufke, smrznuta lisnata tijesta, svježi hljeb i pecivo, mlince, kadaif, kolače, jer to zahtijevaju krajnji potrošači“, pojasnio je Memnun Trako, direktor Sprinda.
Proizvodi Sprinda su ove godine, smatra Trako, bliži potrošačima i vidljiviji kako na prodajnom mjestu, tako i u medijima.
„Ove godine smo napravili dva kratka video spota za jufke, oglašavali smo se u katalozima kupaca, organizirali promocije širom BiH. Uveli smo najmoderniji softver za prodaju i menadžment. I nećemo na tome stati. Idemo dalje. Trenutno radimo na razvoju brendova, pojedinačno za svaku kategoriju proizvoda. U tom kontekstu postoji mogućnost da naredne godine uposlimo mlad i stručan kadar na pozicije brand managera, a sve s ciljem širenja asortimana, ali i plasmana na tržišta van granica BiH“, kazao je Trako.
Sprind godišnje proizvodi više od 6.000 tona hrane čime se svrstava među najveće pojedinačne proizvođače hrane u BiH. Od prošle godine Sprind posluje u okviru AS GROUP.