Sjajan marketinški trik: Kako Danci podstiču veći natalitet
Nakon uspjeha prve motivacione kampanje “Učini to za Dansku”, u želji da podstakne rađanje beba, agencija “Spies” osmislila je novu interesantnu marketinšku kampanju pod nazivom “Učini to za mamu” gdje poziva starije žene bez unučića, da svoju djecu obraduju turističkim aranžmanima i poklone im “romantični odmor”.
Ideja je zapravo da par provede nekoliko dana nasamo, u toplijim krajevima gdje će se zbližiti, rasplamsati strasti i aktivirati seksualne nagone, a uz malo sreće, nakon devet mjeseci, obradovati svoje roditelje unučićima.
Iz agencije objašnjavaju da su istraživanja pokazala da je čak “10 odsto danskih beba začeto u inostranstvu” kao i da Danci upražnjavaju gotovo duplo više seksa kada su na odmoru.
Ova statistika svakako je sjajan povod za sjajnu marketinšku taktiku kojom se ova agencija poslužila kako bi prodala što više aranžmana, ali i podstakla natalitet u svojoj zemlji. Inače, Danska, u kojoj svaki peti par nema dijete, ima najnižu stopu nataliteta u nordijskom regionu i u posljednjih 27 godina je u konstantnom padu.
Iz agencije “Spies” osmislili su još jedan bonus u okviru ove kampanje. Naime, ukoliko roditelji svojoj djeci bukiraju aranžmane kao poklon, ostvariće i značajne popuste.
A, prvih sto parova koji otputuju na romantični odmor dobiće i simpatičan “seksi paket” koji se sastoji od šampanjca, ulja za masažu i čokoladica, a sve u službi “goriva za strastvene noći”.
Ovo nije prvi put da ova agencija “motiviše natalitet” svojim aranžmanima. Naime, prošle godine pokrenula je akciju “Učini to za Dansku” kada je podsticala mlade parove da otputuju u neki od romantičnih gradova.
A, oni koji su se nakon putovanja vratili sa “lijepim vijestima” i uspjeli da dokažu agenciji da su dijete začeli upravo na tom odmoru, dobili su plaćene troškove za bebu za naredne tri godine, kao i kompletno putovanje za cijelu, novu porodicu.