Oliver Dragojević krenuo Halidovim stopama
“Oliver for Woman” trebao bi se zvati novi ženski parfem koji uskoro planira lansirati popularni hrvatski pjevač Oliver Dragojević.
Pjevač trenutno boravi u Americi, gdje je prije nekoliko dana održao koncert u Las Vegasu, a 1. oktobra ga očekuje još jedan u New Yorku.
Neposredno uoči prekookeanskog putovanja popularni je pjevač u Splitu snimio fotografije za promotivnu kampanju svog parfema, osmišljenog u saradnji s Draganom Čačinovićem Čačom, hrvatskim producentom s američkom adresom, ujedno i organizatorom njegovih koncerata u SAD-u.
Oliverov iskorak u kozmetičku industriju nije nimalo neuobičajen potez za nekog iz njegove branše, a prvi ga je lani pretekao kolega iz BiH Halid Bešlić, koji je, po uzoru na brojne svjetske zvijezde, na tržište lansirao muški miris “Eau de Miljacka”, aludirajući na svoj istoimeni hit.
“Pogodili smo moderan dizajn, a miris nikoga ne ostavlja ravnodušnim”, pohvalio se Bešlić uoči plasmana vlastite mirisne bočice koja se prodavala po cijeni od 70 KM.
Još nije poznato koja će mirisna nota prevladavati u Oliverovu parfemu, kao ni njegova cijena.