Snapchat ne prestaje bilježiti gubitke
Snapchatov vlasnik Snap početkom je godine zabilježio prilično strmi pad dionice promašivši ciljanu zaradu za preko 13 miliona dolara. Kako stvari stoje, situacija se baš i ne poboljšava
Iako je odlučio slušati korisnike i prekinuti vrlo nepopularni redizajn svojih temeljnih opcija, Snapchat i dalje bilježi velike gubitke. Prema izvještaju Bloomberga, Snapova dionica nastavlja padati nakon relativne stabilizacije u junu.
Analitičari tvrde da iza loših rezultata leži u “dramatičnom padu” reklamiranja. Situaciji nimalo ne pomažu promašene investicije poput neprodanih pametnih naočala koje navodno zauzimaju cijela skladišta.
Snapchat već neko vrijeme ima gadnih problema sa Facebookovim Instagramom koji i dan danas uporno kopira njegove opcije te ih integrira u svoj sve popularniji sistem. Zbog gore spomenutih Spectaclesa i sve većeg odljeva korisnika, Snap je u 2016. izgubio 514.6 miliona dolara, a u 2017. 350 miliona, što je u svakom slučaju napredak – ali ne dovoljan da firmu izvuče iz financijske crne rupe.
U martu je čak sami Snap predvidio užasan drugi kvartal za 2018. U aprilu je tako uveo reklame koje je nemoguće preskočiti, što je razjarilo brojne korisnike nakon što su tako i onako imali problema sa lošim redizajnom.
Dobra strana priče leži u samoj bazi korisnika koja ne jenjava. Snapchat obožavaju mladi gadgetoljupci (13 do 17 godina starosti) te ga, prema najnovijoj studiji, unatoč promjenama stavljaju ispred Facebooka i Instagrama.