Zbog edukacije potpuno uništili novi Volvo
Najnoviji viralni hit u marketinškim kampanjama koji ostavlja bez riječi demoliranje je jednog od najboljih kamiona danas. Ovaj puta Volvo i Ryder System u glavnoj ulozi, ne štede kako bi totalka krenula u svrhu edukacije, ali naravno i promocije.
U glavnim ulogama Volvo i Ryder System, kompanija koja se bavi kompletnom podrškom u upravljanju voznim parkom. Izazov koji su postavili ispred sebe bilo je upravo pokazati koliko je stručno osoblje spremno u kritičnim situacijama reagirati i u što kraćem roku pripremiti vozilo, bez obzira koja je priroda popravka, priprema ili nabava rezervnih dijelova. Projekt “Ponovno rađanje” osmišljen je kako bi se osim pokazatelja kvalitetne usluge, usmjerili na edukaciju vlastitih zaposlenika.
Ideja je prilično jasna: uništiti novi Volvo kamion raznim metodama, uključujući prskanje topova kamenjem, nezaobilazna vatra, bušenje guma i za kraj betonska kugla od dvije tone koja će odraditi sve ono što je preostalo.
Nakon što je “zabava” završila, posao se okrenuo timu od 10 ljudi okupljenih iz raznih podružnica kompanije koji su za popravak dobili svega 24 sata. Cilj koji propagiraju je zaviriti u priču koja se u kompaniji odigrava iza kulisa. A to je brojni tim ljudi koji svojim znanjem pokazuju kompetentan, stručan i brzi popravak kamiona, a do sada se nisu imali prilike predstaviti javnosti.
Iako video sadržava zastrašujuće kadrove, u Rydersu potvrđuju kako realnost nije ništa drugačija, nego stvarnost s kojom se u kompaniji Ryder susreću već 80 godina u više od 800 trgovina diljem SAD-a.
Pogledajte sami jesu li u zadatku uspjeli i pokazali vještine potrebne kako bi ovaj projekt ugledao svjetlo dana. Video su snimili članovi tima, a nekako smatramo da je cilj postignut i prije nego je kamion došao u servisni centar.
https://www.youtube.com/watch?v=aLOG3DfW7vk