Vremenska prognoza Stanje na putevima Kursna lista

Samsung odlučio iskoristiti aferu Applea u svojim promotivnim spotovima

Samsung12

Svi se vrlo dobro sjećamo afere Applea u kojoj je otkriveno kako Apple namjerno usporava svoje stare uređaje, kako bi kroz neko vrijeme natjerao korisnike da kupe novi uređaj. Sve je to izvedeno vrlo elegantno, nadogradnjom softvera, koji onda utječe na hardver i to na način da smanjuje trajanje baterije, ali i otežava korištenje iPhone uređaja. Iako je ta afera sada već daleko iza nas, na nju nisu zaboravili u Samsungu pa su je odlučili iskoristiti za promociju svojih uređaja.

Činjenica je da su Apple i Samsung jako veliki konkurenti na tržištu pametnih telefona. Iako se još neki proizvođači pokušavaju “dokopati” njihove popularnosti, za sada im to ne uspijeva. Zbog toga, između ova dva konkurenta vlada velika netrpeljivost, iako znaju surađivati na razvoju hardvera ili u procesu proizvodnje. Ipak, kada je promoviranje vlastitih uređaja u pitanju ne biraju se sredstva, a (uglavnom) Samsung napada iz svih snaga.

Najnovija marketinška kompanija koju su pokrenuli u Samsungu ponovno je usmjerena na blaćenje iPhone uređaja. Naime, u reklami se pojavljuje pametni telefon i obavijest u kojoj se spominje kako je dotični proizvođač zaboravio javiti korisnicima da će novom nadogradnjom softvera njihov telefon postati sporiji i općenito lošiji. Dakle, Samsung jasno asocira na događanja oko Applea, odnosno njihovu aferu s usporavanjem uređaja. Kako bi izbjegli te probleme, korisnicima se savjetuje da kupe Samsung Galaxy uređaj, jer kod njih nema usporavanja i s telefonom neće biti nikakvih problema.

Oni koji prate situaciju na tržištu pametnih telefona znaju da ovo nije prvi Samsungov pokušaj blaćenja iPhonea. Naime, takve reklame postale su uobičajene, ali su uglavnom bile fokusirane na to da “inovativne” stvari koje donosi Apple u svojem novom modelu, Samsung već mjesecima i godinama ima implementirane u svojim uređajima. Iako to nije daleko od istine, činjenica je da se radi o pomalo čudnom i iritirajućem modelu marketinga, posebno sa stajališta Applea.