Akademija scenskih umjetnosti kreirala TV spot za Grawe osiguranje
U godini u kojoj slavi 20. rođendan, Grawe osiguranje predstavlja novu kampanju u saradnji sa Akademijom scenskih umjetnosti u Sarajevu. Kako bi dobili najbolje kreativno rješenje za TV spot, povjerenje je ukazano studentima koji se za to obrazuju i imaju entuzijazam i kreativnost.
“Kao društveno odgovorna kompanija, Grawe želi pored klijenata i zaposlenika, pružiti podršku i široj društvenoj zajednici u kojoj djeluje. Upravo iz tog razloga povjerili smo ovaj zadatak studentima. TV spot komunicira osnovne vrijednosti osiguranja, te ono što mi svakodnevno radimo. Oduševljeni smo kreativnošću i profesionalizmom cijele Akademije”, kazao je Fikret Hodžić, predsjednik Uprave Grawe osiguranja Sarajevo, i dodao da su na raspolaganju svim građanima.
Akademija scenskih umjetnosti u Sarajevu angažirala je pune kapacitete na ovom projektu i potpisuje kompletnu produkciju TV spota.
“Projekat koji smo radili s Grawe osiguranjem za nas je izuzetno značajan, jer u nastavni proces uvodi vrlo specifičan aspekt prakse, neophodan i kao priprema za profesionalni život. Naročito raduje što imamo i odličan rezultat sa kojim smo svi zadovoljni i koji je ipak najvažniji pokazatelj važnosti i opravdanosti projekta”, izjavio je Pjer Žalica, dekan Akademije.
Ovaj projekat studentima je omogućio da prođu kroz profesionalan i produkcijski proces stvaranja reklame za ozbiljnog klijenta, riječi su Boriše Ćurića, koji je režirao spot.
“Na ukazano povjerenje Grawe osiguranja i uz superviziju profesora, odgovorili smo velikom željom i trudom da to napravimo na profesionalnom nivou. Od početka su iz osiguranja pokazali strpljenje koje mi nismo zloupotrijebili”, istakao je Ćurić.