Kompanije koje ponižavaju radnike ne mogu uspjeti
Stručnjaci napominju kako kompanije sa korporativnom kulturom koja ponižava radnike, usmjerava ih jedne protiv drugih i traži da rade više posla za manje novca u dugoročnom smislu ne mogu postizati uspješne rezultate.
Kako piše američki “The New York Times”, kompanije sa korporativnom kulturom koja ponižava radnike možda su kratkoročno uspješne, ali u dužem periodu neće postići dobre rezultate.
Navodi se kako zlostavljanja na radnom mjestu uzrokuju pad kreativnosti i odlazak radnika što negativno utječe na produktivnost i prihode kompanije.
“Mislim da takva korporativna kultura dugoročno nije održiva. Postoje brojne kompanije koje njeguju zabavnu i uzbudljivu poslovnu kulturu u kojoj se ljudi ne tretiraju kao robovi”, izjavio je ekonomski stručnjak Larry Johnson.
Također, Kim Cameron, profesorica menadžmenta na Univerzitetu u Michiganu, istakla je da svaka kompanija koja omalovažava svoje radnike smanjuje šanse za rast, napredak i razvoj.
“Mogle bi rasti i razvijati se puno više, tri do četiri puta više primjenjujući pozitivne prakse”, rekla je ova profesorica.
Kompanija Google je 2015. godine, šesti put zaredom proglašena najboljim mjestom za rad u izboru časopisa “Fortune”.