Među 800 najboljih univerziteta u svijetu nema nijednog iz BiH
Prema posljednjoj listi najboljih univerziteta u svijetu, Univerziteti u Ljubljani, Beogradu i Zagrebu najbolje su rangirani od svih univerziteta na Balkanu.
Prema najnovijoj rang listi QS World University Ranking 2014/2015, na kojoj su rangirani najbolji univerziteti u svijetu, Univerzitet u Ljubljani se nalazi od 551. do 600. mjesta i najbolje je rangirani univerzitet iz zemalja bivše Jugoslavije. Univerzitet u Zagrebu je rangiran između 701. i 800. mjesta, kao i Univerzitet u Beogradu.
Prema rang listi za ovu godinu, nijedan od univerziteta iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Albanije i Kosova nije se našao među najboljih 800 univerziteta u svijetu.
Od zemalja iz šireg regiona, najbolje je rangiran Univerzitet u Beču, koji se nalazi na 153. mjestu, a slijede Tehnički univerzitet u Beču na 197., Univerzitet u Innsbrucku 295., Nacionalni tehnički univerzitet u Atini na 376. i Karl-Franzens-Universitat u Gracu koji se nalazi od 431. do 440 mjesta ove liste.
Prvo mjesto najboljih u svijetu zauzima američki Massachusetts Institute of Technology (MIT), nakon kojeg slijede Harvard, Cambridge, Stanford, California Institute of Technology (Caltech), Oxford, University College London (UCL), Imperial College London, ETH u Cirihu i Univerzitet u Čikagu.
Od 20 najboljih univerziteta u svijetu, 10 se nalazi u SAD-u, pet je britanskih, po dva iz Švicarske i Singapura i jedan iz Australije.
Među 100 najboljih u svijetu svoje univerzitete još imaju i zemlje kao što su Francuska, Kanada, Kina, Hong Kong, Južna Koreja, Japan, Holandija, Njemačka, Danska, Švedska, Tajvan, Irska, Belgija i Finska.
Inače, QS World University Ranking je trenutno najveći portal na svijetu koji se bavi istraživanjem i poređenjem kvaliteta i uspjeha fakulteta u svijetu.
Istraživači sastavljaju opsežnu listu analizirajući reputaciju ukupno 800 najboljih univerziteta na svijetu, kontaktirajući s akademskim osobljem. Svake godine bude anketirano oko 34.000 osoba koji odgovaraju na pitanja kako vide istraživačke i obrazovne kapacitete svakog univerziteta ponaosob.