Zuckerberg: Treba nekoliko mjeseci za popravke Facebooka
Prvi čovjek Facebooka u nedavnom je intervjuu zaključio ono što su mnogi pretpostavili, a to je da će pretrpljenu štetu morati popravljati jako dugo, prenosi tportal.hr.
Nakon niza skandala vezanih uz korištenje ličnih podataka korisnika, Facebook se trenutno nalazi u vrlo nepovoljnoj situaciji. S obzirom na to da ne postoji način na koji se očigledni pad jedne od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu može zataškati, čelni čovjek kompanije Mark Zuckerberg, u medijima nastupa s dozom zabrinutosti i planom za eventualni povratak. Podsjetimo, Facebook bilježi pad vrijednosti dionica, zagovornici ličnih sloboda ga oštro kritikuju, a na tržištu se pojavljuju nove male mreže koje nastoje biti “dobre verzije” posrnulog diva.
“Zbilja želim vjerovati da sve probleme s Facebookom možemo popraviti za tri ili šest mjeseci, no stvarnost je da ćemo odgovorne na neka od ovih pitanja dobiti puno kasnije”, komentarisao je Zuckerberg u nedavnom intervjuu za Vox.
Kompanija je, prema njegovim riječima, počela investirati u sigurnost još prije godinu dana, što znači da je “sve ovo trogodišnji proces nakon kojeg ćemo imati bolji uvid i rješenje za ove brojne poteškoće.”
Koliko god Zuckerberg zagovarao progresivni pristup trenutnoj krizi u Facebooku, činjenica je da je kompanija imala utjecaj na američke predsjedničke izbore u 2017. Makar se i dan danas raspravlja o tome jesu li ruske tajne službe uspjele manipulirati američku javnost do te mjere da su izabrali ‘onog drugog’ kandidata, činjenica je da je Trumpov izborni štab koristio usluge kompanije Cambridge Analytica koja je bez odobrenja skupila informacije o više od 50 miliona korisnika Facebooka.
Zuckerberg ovih dana čeka odlazak na saslušanje pred američkim kongresom, Evropska unija već godinama gaji sumnjičav stav prema njegovoj kompaniji te je jedva dočekala pretvoriti ga u onaj agresivniji, a sve se to zbiva paralelno s polaganim padom vrijednosti Facebookove dionice.
Kao komentar na osvrt Tima Cooka, glavnog čovjeka Applea koji je svojevremeno rekao da “Apple svoje proizvode prodaje kupcima, za razliku od Facebooka koji svoje kupce prodaje reklamnim agencijama”. Zuckerberg je naglasio da je takva izjava “iznimno plitka i neistinita.”