Ismar kreira služeći se lego kockicama i stop-motion fotografijama
Mediji i društvene mreže nametnuti kao bitan kotač savremenog života ne mogu omogućiti cjelovit uvid u društven ustvarnost. Naprotiv, savremeno online ili Wikipedia obrazovanje uz masovnu kulturu nude samo djelomično i površno znanje.
Ovi alati su konstrurirani tako da mladim generacijama ponude instant rješenja i obrazovanje, najčešće ne nudeći sadržaje životnih i kulturnih oblika s kojima bi dječak ili djevočica rođeni u “matriks” vremenu i prostoru mogli izrasti kao individue.
Milenijska generacija mora se naučiti distancirati i pravilno interpretirati vizuelne materijale te kreirati vlastito mišljenje i stavove koji nisu nametnuti trenutnom ideologijom.
Zbog toga je edukacija najvažniji elemenat za stvaranje zrelih, mladih ljudi i društveno aktivnih koji promišljaju i djeluju u svojoj zajednici.
Creative Shooting Team Zenica zalaže da svaki pojedinac kroz edukativna predavanja pronađe vlastiti instrument kroz koji će izražavati unutrašnje misli, ideje i razvijati svoju kreativnost, pri tome obrađujući socijalno osjetljive, angažirane teme i savremene probleme.
“U ovom smo prilogu izdvojili radove našeg studenta Ismara Spahića koji je svoj izražaj konceptualizirao služeći se lego kockicama i stop-motion fotografijama u kreiranju specifičnih tema.
Jedan od video uradaka posvećen je Sjećanju na Srebrenicu 11/07. Ismar je na svoj jedistven način, koristeći “alat” vlastitog, idiličnog djetinjstva, kreirao seriju stop-motion fotografija prikazujući tragediju iz vremena u kojem još nije bio rođen, ali želeći da svojim umjetničkim, kreativnim radom promisli i oda počast žrtvama stradanja.
Drugi stop-motion video posvećen je Historijskom muzeju BiH čiji je objekat smješten u blizini novih i savremenih zdanja koji su proizvod neoliberalnog kapitalizma u kojem je vidljiv dokaz sistema prema kulturnom nasljeđu BiH”, kažu iz Creative Shooting Teama Zenica.