Raste prodaja Zlatne džezve na američkom tržištu
Prodaja Vispakove Zlatne džezve na tržištu SAD-a za prvih devet mjeseci ove godine dostigla je ukupnu prodaju u čitavoj 2014. godni.
Razlog za to su prije svega kvalitet Zlatne džezve, kao i prodajno – marketinške kampanje koje Vispak provodi zajedno sa svojim partnerima na tržištu SAD-a.
Preduvjet uspjeha Zlatne džezve na američko tržištu bio je najprije distribucija u veliki broj tzv. etno shopova, a nakon ulaska prave bosanske kafe u najveći lanac trgovina na svijetu američki Walmart sredinom 2013. godine, Vispakova Zlatna džezva ulistana je početkom prošle godine i u ponudi Amazon.com, najvećoj svjetskoj internet – trgovini.
«Zlatnu džezvu u SAD-u su tražili najprije ljudi porijeklom sa naših prostora. Vremenom je Zlatna džezva kao sinonim za bosansku kafu postala zanimljiva mnogim Amerikancima, a najveće svjetske medijske kuće kao što su CNN i BBC predstavile su posebnost i užitak bosanske kafe kao nešto što se obavezno mora probati. Imamo najave nekih američkih medija da će početkom 2016. ponovno snimati reportaže o bosanskoj kafi», pojašnjava Armin Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga Vispaka.
Inače, u cjelokupnom izvozu Zlatne džezve, i dalje najznačajnije mjesto ima tržište SAD-a. Naime, prave bosanske kafe poslije Bosne i Hercegovine najviše se popije još uvijek u Americi, a potom u Hrvatskoj, zatim Sloveniji, Švedskoj, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj…